خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هر مادری باید بخواند!

هر مادری باید بخواند!

وقتی فرزندتان آسیب می بیند.

بلافاصله نگویید "چیزی نیست" شنیدن این جمله از طرف شما برای کودک اصلا خوشایند نیست.به جای استفاده از این جمله به او بگویید که می‌فهمید برای مثال به زمین خوردن چقدر درد دارد و می‌خواهید به او کمک کنید تا دردش زودتر کم شود. این کارتان باعث می‌شود که کودک خیلی زود احساس تسکین کند و آن را آسیب را فراموش کند. وقتی کودکی به خاطر آسیب دیدن خودش گریه می‌کند، استفاده از "چیزی نیست"بی احساس ترین چیزی است که می‌توانید بگویید.


آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

تقلید مهمترین دلیل رشد کودکان است.

پس نمی توانید انتظار داشته باشید شمالیوان چای، میوه یا شیرینی از روی میز بردارید اما فرزند نوپای شما عاقل و فهمیده باشد و درک آن را داشته باشد که بر کنجکاویش غلبه کند. پس بهتر است در میهمانی‌ها از صاحبخانه اجازه بگیرید و وسایل را در محل امن تری قرار دهید تا مدام مجبوربه دعوا کردن و نه گفتن به فرزند خود نباشید.

از کمک خواستن خجالت نکشید، به چشم و ابرو انداختن بعضی افراد بها ندهید.بسیاری از افراد درک آن را خواهند داشت، تا محیط را مناسب برای خوش گذشتن همه افراد کنند.


روش درست دستور دادن به کودک.

دستور دادن به کودکان روش خودش را دارد تصور کنید به فرزندتان می گویید" برو اسباب بازی هایت را جمع کن "به اتاقش می رود و توجهش به یک اسباب بازی دوست داشتنی اش جلب می‌شود.وقتی سراغش می روید مشغول بازی است ،قسمتی از مغز که مسئول تصمیم گیری درست و منطقی است پس از هفت سالگی شروع به کامل شدن می‌کند و تا ۲۵ سالگی ادامه دارد.پس به فرزندتان بگویید دقیقا چه کند.

"عروسک صورتیتو اول بزار تو کمد ""ماشینت زیر پاست لطفاً بردار بذار توی کشو"

بر اساس تحقیق جدید کودکانی که اسباب بازی های بی شماری دارند پریشان تر هستند، از بازی لذت نمی برند. در تحقیقات انجام شده زمانی که کودکان با اسباب بازی های کمتری بازی میکنند ،بسیار خلاق تر هستند. اسباب بازی های اضافی فرزندتان را جمع کنید و هر دو یا سه هفته اسباب بازی ها را با اسباب بازی های جمع شده جابجا کنید.


خواب کودکان

زمان خواب بچه ها رابطه مستقیم با بدرفتاری و بهانه گیری بچه ها دارد و بچه هایی که دیرتر می‌خوابند و روزها زیاد می‌خوابند، معمولاً بهانه گیر تر هستند و بچه ها باید قبل از ۱۰ شب خواب باشند . بچه هایی که دیرتر می‌خوابند ترشح هورمون رشد هنگام خواب را از دست می دهند که می‌تواند در بزرگسالی باعث مشکلات جسمی بشود.سعی کنید جز در مواردی که مهمانی هستید، بقیه ی شب ها فرزندتان به موقع بخوابد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده