دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تاثیر گانودرما برتیروئید:

تاثیر گانودرما برتیروئید:

در طب شرقی از گیاهان و قارچ های مختلفی استفاده می شود. در این بین قارچ گانودرما از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.


گانودرما چگونه بیماری تیروئید را درمان میکند؟

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

گانودرما سرشار از مس و سلنیوم است،و به تنظیم سوخت و ساز بدن کمک می کند و از طرفی یک تنظیم کننده هورمونی قوی است که هورمون های ترشح شده از هیپوفیز را کنترل می‌کند. از این لحاظ نیز باعث تعادل هورمون تیروئید می شود. ضمن اینکه یک مهار کننده خود ایمنی است و خود ایمنی های تیروئیدی را کاملا به کنترل خود در می‌آورد.


از طرفی کاهش تولید هورمون تیروئید باعث کاهش همه ساز و کارهای بدنی می شود؛ برای مثال بدن به کم خونی مبتلا می شود که این روند را گانودرما با درصدی که پایه اسید فولیک B وبالای آهن و ویتامین است، تامین می کند و از این طریق کل کم خونی بدن را جبران می سازد. از طرفی کم کاری تیروئید باعث کمبود کلسیم و پوکی استخوان ها می شود، چرا که جذب کلسیم در بدن مختل می شود. پودر قارچ گانودرما دارای کلسیم بالایی است، به طوری که هر ساشه آن برابر ۶ لیوان شیر کلسیم دارد و از این طریق تراکم استخوان را بالا برده پوکی استخوان را کاهش میدهد.


همچنین کاهش تولید هورمون تیروئید باعث مشکلات حرکتی در مفصل زانو می شود که باعث ایجاد ساییدگی زانو می‌گردد. پودر قارچ گانودرما با تقویت مایع بین مفصلی به خاطر دارا بودن مواد مغذی بالا، حرکت این مایع مفصلی را افزایش داده و آن را سرشار از مواد مغذی می کند به همین خاطر ساییدگی زانو در این افراد کاهش پیدا کرده و التهاب به آن از بین میرود.


افرادی که دارای روده تنبل هستند و به همین خاطر دچار یبوست می شوند، گانودرما حرکات روده را افزایش داده و باعث تقویت حرکات دودی شکل روده می‌شود. در اینجا ما به افرادی که یبوست شدید دارند توصیه می کنیم همراه با پودر قارچ گانودرما از پودر سبوس برنج فرآوری شده نیز استفاده کنند. این دو محصول دارای فیبر بالایی بوده و ضمن اینکه حرکت روده ها را تقویت کرده و باعث دفع آسان و رفع مشکل روده می‌شود.افرادی که هورمون تیروئید کم کار شده است، سیستم ایمنی شان پایین است به راحتی دچار مشکلات گوارشی به خصوص معده باکتری دار یا هلیکوباکتر پیلوری می‌شوند، گانودرما با تقویت سیستم ایمنی بدن و تقویت سلول‌های ماکروفاژ و لنفوسیت ها باعث مهار و دفع این میکروب می‌شود و نیاز به داروهای گوارشی را کاهش می دهد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده